รบกวนช่วยแปลภาษาอังกฤษให้ทีได้ไหมค่ะ
sawvans2ช่วยทีน่ะค่ะ
1. Does the Web site clearly post shipment policies and guarantees? Can the company fulfill those
policies and guarantees? Does the Web site explain what happens in case of a missed deadline?
Does it comply with the law?
2. Does the Web site clearly articulate procedures for customers to follow when returning gifts or
seeking a refund for services not received?
ขอบคุณค่ะ
Discussion (2)
2. ทางเว็ปไซต์ได้ระบุขั้นตอนสำหรับลูกค้ายามลูกค้าต้องการจะคืนของ หรือในกรณีที่ลูกค้าต้องการเงินคืนเมื่อไม่ได้รับการบริการไว้อย่างชัดเจนหรือเปล่า
3. จริยธรรมคือเครื่องบ่งชี้ลักษณะของหน้าที่ความรับผิดชอบที่มนุษย์ควรปฎิบัติเพื่อตนเองและเพื่อผู้อื่น
ข้อ3อธิบายเป็นภาษาไทยไม่ค่อยถูกอะคะ ผิดถูกอย่างไรก็ขอโทษด้วยค่ะ